سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


مراسم اختتامیه فعالیت های تابستانی شهرستان نیر

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیردرآیین مراسم اختتامیه فعالیت های تابستانی :تعداد 2500 دانش آموز در 11 مرکزوپایگاه در 17 رشته آموزشی تربیتی واردویی در منطقه نیر به فعالیت پرداختند.



در حاشیه مراسم اختتامیه فعالیتهای تابستانی سال 93 که با همکاری و هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش و کمیته امداد حضرت امام خمینی ( ره ) شهرستان نیر در محل فرهنگسرای الغدیر نیر با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ، فرمانده سپاه ، بخشدار مرکزی ، مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد حضرت امام (ره) و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی  شهرستان ، انجام یافت :

مدیر آموزش و پرورش نیر با اعلام این خبر گفت : مدیریت آموزش و پرورش نیر به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان شهرستان نیر ، بیش از 2500 نفر دانش آموز در 11 مرکز در 17 رشته درسی ، تربیتی ، اخلاقی ، ورزشی و هنری به فعالیت پرداختند .

یوسفی سادات در ادامه سخنان خود افزود: ستاد اسکان مدیریت آموزش و پرورش نیر با هدف ارائه خدمات اسکان به مسافرین فرهنگی با رشد 70 درصدی نسبت به سالهای قبل در 8 مدرسه در قالب 60 کلاس با پذیرش بیش از 21045 نفر روز با تعداد 3294خانواده و9928همراه، در خدمت خانواده معلّمان عزیزگردشگر بوده است .

گفتنی است : در مراسم اختتامیه امروز ، ارائه گزارش از فعالیتهای تابستانی توسط مدیر آموزش و پرورش ، پخش کلیپ از اقدامات آموزش و پرورش در طول یکسال گذشته ، اجرای گروه سرود دانش آموزی و در پایان اهدای جوایز از برنامه های اجرایی مراسم بود .

منبع :  روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی