سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


مشکلات سوادآموزی اردبیل چیست؟

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ق.ظ

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نبود آمار دقیق اسمی از بی‌سوادان و نبود تقاضا برای سواد در جامعه دو مشکل اساسی در بحث سوادآموزی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیوان اکبری‌فر در جلسه شورای راهبردی سوادآموزی شهرستان نیر میزان جمعیت بی‌سواد استان اردبیل را 76 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: سن این افراد که حدود 9 درصد حمعیت استان را تشکیل می‌دهند بین 10 تا 49 سال است.

وی افزود: در مجموع بیش از 91 درصد افراد 10 تا 49 سال استان باسواد هستند و قرار است با برنامه‌ریزی‌های مدون افراد بی‌سواد استان را سوادآموخته کنیم.

وی نبود آمار دقیق اسمی از بی‌سوادان و نبود تقاضا برای سواد در جامعه را دو مشکل اساسی در بحث سوادآموزی عنوان و اظهار کرد: اگر این موارد حل شود فرد بی‌سوادی در جامعه وجود نخواهد داشت.

وی گفت: با هدف ترغیب مردم به سوادآموزی کودکان کار، بی‌سرپرست، بدسرپرست و معلولی که سوادآموخته شوند پاداش نقدی و غیرنقدی خواهند گرفت.

اکبر صمدی، فرماندار نیر هم در این جلسه از جایگاه برتر این شهرستان در زمینه سوادآموزی خبر داد و گفت: تعداد افراد بی‌سواد شهرستان نیر 1620 نفر است.

وی نسبت به پالایش اسمی بی‌سوادان این شهرستان قول مساعد داد

منبع: ایسنا


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی