سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،عیسی ملک پور در جلسه شورای سوادآموزی گفت:با توجه به نام گذاری سال 93  با عنوان((اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی))،مسابقه ای بین تمامی سوادآموزان دوره انتقال برگزار می گردد.



معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس هدف از برگزاری این مسابقه را گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان مخاطبان دوره انتقال برشمرد و گفت:سازمان سوادآموزی به عنوان تنها متولی ارائه خدمات آموزشی به کم سوادان در زمینه نقش و کارکرد خانواده در اقتصاد و فرهنگ تلاش می کند تا این مسابقه را در دهه پرفروغ فجر برگزار نماید.

ایشان هدف دیگر این مسابقه را ارتقای آگاهی مخاطبان برای مشارکت بیشتر خانواده ها در فعالیتهای اقتصادی و فرهنگی دانست و گفت:تلاش در راستای فرهنگ سازی و عملیاتی کردن سیاست ها و برنامه های فرهنگی کشور،از وظایف مهم سازمان های آموزشی و فرهنگی می باشد و در سالی که به دستور رهبر فرزانه انقلاب به نام((اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی))نام گذاری شده است،مصمم هستیم که آن را به بهترین شیوه در استان برگزار نماییم.

وی زمان برگزاری آزمون را ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20/11/93 به طور همزمان در تمام ادارات آموزش و پرورش استان اعلام کرد و گفت:بستر و زمینه سازی و تبلیغات مناسب می تواند ما را در اجرای هرچه بهتر این آزمون یاری رساند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس آمار سوادآموزان تحت پوشش دوره انتقال را بالغ بر هشت هزار تن دانست و گفت:با توجه به استقبال سوادآموزان در این مسابقه،با برنامه ریزی های قبلی و ارسال بخشنامه،کتاب مذکور بین ادارات آموزش و پرورش توزیع گردید و از مسؤولان سوادآموزی درخواست نمود با توجه به کمبود کتاب ارسال شده از سازمان سوادآموزی،به گونه ای برنامه ریزی گردد تا تمام سوادآموزان از محتوای کتاب استفاده نمایند.

عیسی ملک پور در ادامه افزود:پس از برگزاری آزمون بین سوادآموزان،در ازای هر سوادآموز شرکت کننده در آزمون،سی هزار ریال برای تامین هزینه های اجرایی مربوط پیش بینی شده است که از این اعتبار،شصت درصد برای تشویق افراد برتر هزینه می شود.

وی از تشویق پنج درصد از سوادآموزان شرکت کننده در آزمون خبر داد و گفت:ادارات آموزش و پرورش می بایستی افراد برتر را به معاونت سوادآموزی معرفی نمایند تا پس از تشکیل جلسه ای،برای آنانتصمیم گیری مناسبی اتخاذ گردد.

ایشان از همکاران در استان و ادارات آموزش و پرورش خواست که نهایت تلاش و مساعدت خود را در اجرای مطلوب این مسابقه معطوف نموده تا انشاالله به شیوه ای صحیح  که انتظار مسؤولان کشوری و استانی هست،برگزار گردد.

منبع: معاونت سواد آموزی استان فارس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی