سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


سند ریشه‌کنی بیسوادی یک برنامه لازم الاجراست

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ق.ظ

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در کارگاه آموزشی تبیین اهداف ،رویکرد ها ی برنامه عمل ریشه کنی بی سوادی اعلام کرد: سند ریشه کنی بی سوادی یک برنامه دقیق لازم الاجرا است.

به گزارش سرویس "آموزش و پرورش" ایسنا، باقرزاده در کارگاه آموزشی تبیین برنامه عمل ریشه کنی بی سوادی بااشاره به اهداف ،ضرورت و روند تدوین سند ریشه کنی بی سوادی تاکید کرد : سازمان نهضت سواد آموزی با توجه به شرایط خاص خود، این ضرورت را حس کرد که اهداف و سیاست های خود را بازنگری نموده و به فراخور حال جامعه حرکت نماید .

 



وی به تعریف سواد از دیدگاه های متفاوت پرداخت وگفت :سازمان قصد دارد ضمن پرداختن به وظیفه اصلی خود در آموزش خواندن و نوشتن و حساب کردن ، از رویکردها و شیوه های نوین در آموزش بزرگسالان و سوادآموزی استفاده نماید .

باقرزاده به ویژگی های سند تهیه شده نیز اشاره کرد وگفت : برنامه ریشه کنی بی سوادی در تمامی محور های خود سعی کرده است راهبرد عدم تمرکز را "از برنامه ریزی های ملی به استانی و منطقه ای "و ازتک تالیفی به چند تالیفی" در دستور کار خود قرار دهد .

رئیس نهضت سوادآموزی در سخنان خود خطاب به کارشناسان و مسئولان گفت : سند ریشه کنی بی سوادی یک برنامه لازم الاجرا است و همه بخش ها ی سازمان باید ضمن بررسی و اظهارنظر درباره آن در برنامه ریزی های خود این سند را یک سند بالادستی دانسته و پیش بینی های آن را نقشه راه فرض کنند.

 

وی به ضرورت مطالعه و بررسی برنامه توسط مجریان نیز پرداخت و تصریح کرد: ضروری است کارشناسان و مدیران سازمان این برنامه را کاملا مطالعه نموده و بخش های مربوط به خود را چندین بار مرور نمایند و ابهامات و نقایص احتمالی را به اطلاع مسئولان و تدوین کنندگان آن برسانند تا نسبت به رفع و اصلاح آن اقدام شود .

 

براساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، در بخش پایانی حاضرین در کارگاه به سه گروه تقسیم شدند تا سند را از منظر های متنوعی مانند اشکالات ویرایشی ، فنی ، قوانین و مقررات ، مالی و آماری، مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار دهند و نتایج آن را تا هفته آینده به مسئولان ارایه نمایند.

 

خبرگزاری ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی