سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


باقرزاده در هجدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان نهضت سواد آموزی :

احیای این شورا کار بسیار خوبی بوده و نقطه عطفی در فعالیت های سواد آموزی بشمار می رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سواد آموزی هجدهمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان با حضور رئیس ،معاونان و مدیران کل سازمان نهضت سواد آموزی  برگزار شد . 




باقرزاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در ابتدای جلسه از هماهنگی ها و اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای نشست تخصصی سواد آموزی مشارکت محور تشکر کرد .

وی افزود : استقبال خبرنگاران از این برنامه خوب بود و نشست با دستیابی به اهداف پیش بینی شده  در صدر اخبار سایت ها و خبرگزاری ها قرارگرفت  .

گفتنی است  نشست تخصصی سواد آموزی مشارکت محور روز 19 اسفند ماه با  همکاری کمیسیون ملی یونسکو جمهوری اسلامی ایران  و با شرکت وزرای آموزش و پرورش ،کار ،تعاون و  رفاه اجتماعی ، دبیر  هیات دولت ، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  و رئیس دفتر زیر منطقه ای یونسکو ، مسئولین ستادی وزارت آموزش و پرورش ونمایندگان نهاد های مردم نهاد  به منظور تقویت همکاری های بین بخشی ، ایجاد حساسیت در تصمیم سازمان و سیاست گذاران و  اطلاع رسانی مصوبات اخیر و تبادل تجربیات ، تبیین جایگاه سواد  در زندگی  افراد جامعه تشکیل شده بود .

 رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به ضرورت انعکاس فعالیت های انجام یافته در سازمان اشاره کرد و گفت : مقرر شده است که ویژه نامه ای  در وزارت آموزش و پرورش به منظور  گزارش اقدامات صورت گرفته در  سال 93  تدوین شود ، ضروری است از این فرصت برای اطلاع رسانی  فعالیت های  سازمان استفاده شود .

وی در ادامه گفت : تهیه و ابلاغ طرح آموزش اولیای بی سواد دانش آموزان صورت گرفته و زمینه برای اجرای طرح مهیا است، همچنین  طرح  سواد آموزی کودکان و نوجوانان 20-10 ساله هم خوب طراحی شد و به موقع ابلاغ گردید.

تکمیل اطلاعات  پایگاه اطلاعات ثبتی محور بعدی سخنان باقرزاده بود، وی  تصریح کرد : تکمیل اطلاعات  پایگاه اطلاعات ثبتی سطح سواد  یک کار  بسیار مهم و بزرگ است که ما را  اجرای طرح های سواد آموزی در حال و آینده کمک خواهد کرد .

باقرزاده گفت : در سال 93   کار های بسیار خوبی در  آموزش نیروی انسانی صورت گرفت  و بهتر از سال گذشته در این خصوص عمل شد .

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به احیای شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی نیز  اشاره کرد و بیان نمود: احیای این شورا  کار بسیار خوبی بوده  و نقطه عطفی در فعالیت های سواد آموزی بشمار می رود  .

وی به  مصوبه اخیر دولت در زمینه الزام و تشویق سواد پرداخت و گفت : تصویب این موضوع در دولت اتفاق بسیار مهمی بود.

 باقرزاده در بخش پایانی سخنان خود به نشست روز 19 اسفند اشاره کرد و بیان داشت : این نشست هم  بسیار مهم بود و هم مایه افتخار، ما تقریبا  به اهداف پیش بینی شده مانند حساس سازی و هویت بخشی به مجموعه سوادآموزی ، تبیین مصوبه دولت و  توانمندسازی سازمان نهضت سواد آموزی  دست پیدا کردیم وضروری است مستند سازی لازم برای انعکاس دستاورد ها و کاربست نتایج صورت گیرد.


منبع: پرتال سازمان نهضت سوادآموزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی