سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا



استاندار بوشهر گفت: نهضت سوادآموزی ایران امروز پرچمدار مبارزه با بیسوادی در جهان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدحسین جهانبخش در آیین تجلیل از تلاشگران عرصه سوادآموزی استان بوشهر، نهضت سوادآموزی را از ابتکارات ماندگار امام راحل ذکر کرد و افزود: هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضرت حجت‌الاسلام قرائتی بر قداست و کیفیت این مجموعه افزوده است.




وی تصریح کرد: نهضت سوادآموزی به توفیق فرمان امام خمینی از یک حرکت محدود فرهنگی به نهضتی فراگیر تبدیل شده و در شمار مقدس‌ترین آرمان‌های انقلاب جای گرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه آموزشیاری نهضت یک جهاد است، گفت: در دنیای کنونی هیچ کاری مقدس‌تر از معلمی نیست.

مدیر کل نهضت سوادآموزی استان بوشهر نیز در این نشست گفت: ما هم اکنون دومین استان کشور در بخش باسوادی روستاها و جزو پنج استان برتر در عرصه سواد‌آموزی هستیم.
عباس قلی پور ادامه داد: در ارزیابی سالانه عملکرد 30 استان کشور نهضت سوادآموزی استان بوشهر در سال 87 رتبه اول و در سال 88 رتبه سوم را به خوداختصاص داده است.
مدیر نهضت سوادآموزی استان بوشهرگفت: تاکنون حدود 100 چهره موفق درنهضت سوادآموزی استان تربیت شده است که دارای تحصیلات عالی هستند وسوادآموزی خود را از نهضت آغاز کرده‌‌اند و یکی از آنها هم اکنون دانشجویدکترای حرفه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد است.
قلی‌پور افزود: مهم‌ترین دستاورد استان بوشهر در چند سال اخیر بهدلیل فعالیت‌های چشم گیر نهضت سوادآموزی این بوده که بوشهر به‌عنوان دبیرشورای برنامه ریزی سوادآموزی در منطقه دو کشور انتخاب شده است که در اینمنطقه استان‌های (فارس، اصفهان، همدان، مرکزی و خود بوشهر در آن عضویتدارند.
وی بیان داشت: ما فعلاً 900 نفر آموزش یار و معلم در نهضت سوادآموزیاستان بوشهر داریم و امیدواریم طبق برنامه‌ای که تنظیم کرده‌ایم چنانچهآمار سرشماری سال 90 تغییری نکند بنا داریم تا پایان سال 90 در گروه سنیزیر 50 سال به مرحله اول باسوآدی دست پیدا کنیم.

در پایان این آیین تلاشگران عرصه سوادآموزی استان بوشهر تجلیل شدند.


منبع: خبرگزاری ایرنا استان بوشهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی