سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


 

1.       سوادآموزی و آموزش بزرگسالان کشور یک موضوع استراتژیک است. توجه ویژه حضرت امام راحل و حمایتهای بیدریغ مقام عظمای ولایت )مد ظله العالی( ناشی از اهمیت سوادآموزی و آموزش مادام العمر در آموزه های دینی و قرآنی برای تأمین عدالت تربیتی، آموزشی و اجتماعی در کشور است. درک این موقعیت برای مدیران آموزش وپرورش در جهت تقویت سوادآموزی بسیار مهم است.

1.       سوادآموزی در موقعیت خاص و سرنوشت  سازی قرار گرفته و تغییرات گسترد ه ای در آن در حال صورت پذیرفتن است که همه این تغییرات با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در ریشه کنی بی سوا دی دنبال می شود. مواجهه منطقی، ولایت مدارانه و مسئولانه در شتاب بخشی به برنامه ها حائز اهمیت بوده و مورد انتظار است.

2.       ادغام واحدهای استان و شهرستا نهای نهضت سوادآموزی در آموزش و پرورش با هدف بسیج تمام منابع و امکانات برای تحقق منویات مقام معظم رهبری صورت پذیرفته است. این هدف مهم حیاتی نباید در گذر زمان به فراموشی سپرده شود.

3.       موفقیت برنامه در گروه همکاری و همراهی تمام بخشها و واحداهای سازمانی است. هنر ایجاد بسیج عمومی در درون و بیرون آموزش وپرورش، بزر گترین حرکت و آورده مدیران آموزش وپرورش برای شتاب بخشی به سوادآموزی است که آن را به بهترین شکل باید در هدف برنامه قراردهیم.

4.       مدرسه اصلی ترین کانون اجرای سیاستهای وزارتخانه وبه ویژه برنامه سوادآموزی است. مدیران مدارس و مجتمعهای آموزش و پرورش شهری و روستایی، باید بیشتر به این نقش جدید توجه کنند و همه فرصتها و امکانات را برای اجرای برنامه و به ویژه شناسایی، جذب و نگهداشت سوادآموزان به کارگیرند.

5.       آموزش نیروی انسانی و به روز کردن دانش و صلاحیتهای حرفه ای آموز ش دهندگان و تحصیل و تثبیت یادگیری بسیار موثر است و باید از تمام پتانسی لها برای تحقق آن استفاده کرد.

6.       رجعت به بیسوادی از آفتهای شوم سوادآموزی است. لازم است از تمام ظرفیتهای موجود در آموزش و پرورش اعم از فعالیتهای پرورشی، سلامت و تندرستی، انجمن اولیاء و مربیان، آموزش خانواده و برای تحیکم و تعمیق سواد بهر ه گیری کنیم.

7.       اقتدار برنامه و اجرای دقیق آن درگرو جایگاه و موقعیت علمی، اخلاقی و نقش متصدیان آن است.هرچه مدیران به اصل برنامه توجه و اقدام نمایند، انگیزه درونی درشرکاء برای اجرای برنامه بیشتر خواهد شد.

نظرات  (۱)

بزرگترین مرجع راه اندازی سایت + هاست رایگان + دامنه رایگان TK فقط با 10000 تومان
آدرس سایت ما:  site3az.ir                                                                                               
پاسخ:
ممنون.انشاا... این وبلاگ را به وبسایت تبدیل خواهم کرد.به زودی . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی