سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


به گزارش خبرنگار مهر، ذوالفقار عباسی‌فر ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی و همکاری نهضت سوادآموزی و بسیج سازندگی اظهار داشت: توسعه علم و دانش به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه یافتگی یک کشور است و برای اینکه جامعه‌ای پویا و توسعه یافته داشته باشیم باید در این مسیر حرکت کنیم




وی بر لزوم تلاش برای علم‌آموزی همه افراد جامعه تاکید کرد و بیان داشت: گام‌های بسیار مهمی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان بوشهر صورت گرفته است و به موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم.

مسئول بسیج سازندگی استان بوشهر ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت عظیم بسیج سازندگی و وجود پایگاه‌ها و اقشار مختلف بسیج می توان  در ریشه کن کردن بی سوادی گام‌های بزرگی برداشت.

عباسی‌فر با بیان اینکه رفع محرومیت و کمک به نقاط محروم یکی از مهمترین اولویت‌های بسیج سازندگی است، تصریح کرد: بسیج سازندگی در راستای اجرای تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی و مردم یاری در مناطق محروم و مرزی کشور فعالیت می‌کند.

وی به خدمات گسترده بسیج سازندگی در ابعاد مختلف و در همه شهرها و روستاهای کشور اشاره کرد و بیان داشت: امروزه خدمات بسیج سازندگی به نقاطی رسیده است که تا به حال کمترین خدمات دولتی به آنجا رسیده بود.

تلاش برای به‌حداقل‌رساندن بی‌سوادان استان بوشهر

معاون نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز به آمار بی سوادان استان اشاره کرد و گفت: گام های بسیار بلندی در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی در استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش داریم تا آمار بی سوادان استان به صفر برسد.

دانشفر در ادامه خاطرنشان ساخت: امید است که با توافق انجام شده با بسیج سازندگی، بی سوادی در استان و نقاط محروم آن به حداقل رسیده و شاهد گسترش فرهنگ سوادآموزی باشیم.

هدایت و ترغیب اقشار و متخصصین بسیج به اجرای سوادآموزی از مهمترین موضوعات مورد بحث در این نشست بود و توافقاتی برای همکاری بسیج سازندگی با نهضت سوادآموزی برای ریشه کنی بی‌سوادی در استان بوشهر صورت گرفت

منبع: خبرگزاری مهر


نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی
پاسخ:
ممنون.حتما سر می زنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی