سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه کنی بی سوادی در آموزش و پرورش با رفع محدودیت منابع مالی محقق می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت امور حقوقی و مجلس، عباس قائد رحمت بیان کرد: برای بررسی میزان سواد در کشور باید آمارهای آموزش و پرورش را ملاک قرار داد و نباید به آمارهای دیگری که هر چند وقت یکبار اعلام می شود اطمینان کرد.



وی اضافه کرد: این سازمان با توجه به اطلاعاتی که از ثبت احوال کشور به دست میآورد و تطبیق آنها با آمارهایی که خود دارد تعداد افراد بیسواد و یا از تحصیل بازمانده را مشخص و بیان میکند.

قائدرحمت ادامه داد: برای ریشهکنی بیسوادی در کشور با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی داشتیم و او محدودیت در منابع و اعتبارات را علت محقق نشدن این امر دانست.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس افزود: وزیر میزان اعتبار قابل جابجایی که در اختیار دارد را یک درصد عنوان کرد؛ باید نگاه ویژهای در این زمینه صورت بگیرد تا آموزش و پرورش در این امر محدودیتی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجلس در بودجه امسال تمام سعی خود را به کار می بندد که بودجه آموزش را افزایش دهد و امید می رود که توفیقاتی در این بخش مانند حوزه سلامت به وجود آید.

منبع: پورتال وزارت آموزش و پرورش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی