سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


معاون فرماندار دورود گفت: بی انگیزگی افراد بی سواد اصلی ترین عامل عدم استقبال از کلاس های نهضت سوادآموزی در دورود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، یعقوب بختیاری عصر امروز در شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان دورود با انتقاد به عدم حضور برخی مدیران عضو شورا با وجود ارسال دعوت‌نامه گفت: این شورا با توجه به احساس نیاز در جهت رفع مشکلات نهضت سوادآموزی با دستور استاندار محترم لرستان تشکیل شده است.





وی ادامه داد: ریشه‌کن کردن بی‌سوادی همواره یکی از محورهای اساسی و اصلی مد نظر دولت بوده است که باید در جهت این هدف تلاش مضاعفی صورت گیرد.

این مسئول با اشاره به مشکلات بخش نهضت سوادآموزی در شهرستان دورود گفت: بی‌انگیزگی افراد واجد شرایط شرکت در کلاس‌های سواد‌آموزی یکی از این مشکلات است که برای حل این مشکل انجام کار فرهنگی و تبلیغی نیاز است، تا بتوان این افراد واجد شرایط را جذب کرد.

وی افزود: تعدادی از معلمان و آموزش‌دهندگان نیز از انگیزه کافی برخوردار نبوده و آن‌گونه که باید وقت و انرژی را در جهت این هدف قرار نمی‌دهند.

بختیاری با بیان اینکه مهاجرت افراد یکی از مشکلات پیش روی نهضت سوادآموزی است، گفت: مهاجرت افراد بی‌سواد از شهری به شهر دیگر باعث می‌شود، تا شناسایی و دسترسی به این اشخاص سخت و مشکل شود و لازم است، راهکاری برای حل این مشکل مشخص کرد.

معاون فرماندار دورود تصریح کرد: نداشتن آدرس دقیق از افراد بی‌سواد یکی دیگر از مشکلات شناسایی است که نیاز است، با بهره‌مندی از راه‌های مختلف آنها را شناسایی و اطلاعات لازم را در خصوص کلاس‌های سوادآموزی در اختیار آنها قرار دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: لازم است، تا با انجام فعالیت‌های تشویقی مثل اهدای وجه‌های بلاعوض و یا تسهیلات کم بهره افراد بی‌سواد را به سوادآموزی تشویق کنیم.


منبع: خبرگزاری فارس

 

نظرات  (۲)

۲۶ اسفند ۹۳ ، ۲۱:۰۹ اعظم السادات طباطبایی
باسلام
وب خوبیه
پاسخ:
ممنون.لطف دارین

۲۸ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۸ محمدرضابرزگر
سلام.
سال جدید پیشاپیش مبارک.
امیدوارم سال خوبی داشته باشین.
به وبلاگ بنده هم سربزنین و نظرخودتون رو اعلام کنین.


پاسخ:
سلام دوست عزیز.سال نو شما هم مبارک.از بابت تاخیر در پاسخگویی عذرخواهی می کنم.ممنون.حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی