سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


راهنمای رفع خطای Microsoft Office 2016 requires the Universal CRT (KB2999226)

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱ ق.ظ

راهنمای رفع  خطای

Microsoft Office 2016 requires the Universal CRT (KB2999226)

در هنگام نصب Microsoft office 2016 :

برای حل این مشکل 2 راه حل پیشنهاد می شود:

1-ویندوزخود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

2-به آدرس https://support.microsoft.com/en-us/kb/2999226#bookmark-prerequisites رفته و آپدیت Universal C Runtime (CRT) in Windows را بسته به نوع ویندوز خودتان دانلود کرده و نسب نمایید.

نکته1: در صورتی که آپدیت مورد نظر نصب نشد به قسمت Windows Update رفته و از قسمت Change settings گزینه Chek for update but let me choose... را انتخاب کرده و سیستم را ریستارت نمایید.سپس دوباره اقدام به نصب آپدیت مورد نظر نمایید.
نکته 2: در صورتی که نکات مهم در خصوص آپ دیت ویندوز را نمی دانید و تا به حال این کار را نکرده اید، از روش دوم استفاده نمایید.ما هم روش دوم را به شما توصیه می کنیم.

تصویری از سایت:


نظرات  (۴)

سلام
ممنون از آموزش خوبتون کارمو راه انداخت :)
پاسخ:
سلام.خواهش می کنم.موفق باشید
سلام ممنون. من یه مشکلی دارم، این کارایی که قرمودید انجام دادم ولی وقتی فایل WUSI رو باز می کنم شروع میکنه به search فقط همین و هیچ اتفاقی نمیفته.
پاسخ:
سلام.حتما از قطع بودن اینترنت خود مطمئن شوید و حتما انتی ویروس خود را غیر فعال کنید.همچنین احتمال دارد آپدیت Universal C Runtime (CRT) in Windows
را متناسب با ویندوزتان دانلود نکرده اید.

۲۴ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۵۴ مهتاب حسینی
سلام
من لینک دانلد روکه میزنم میگه پولیه!
درضمن اصلا 32 بیتی نداشت من همون 64 رو زدم
پاسخ:
چک شد.مشکلی نداشت.در صورتی که به مشکل برخورد کردید می توانید با یک جستجوی ساده همین فایل را پیدا کرده و دانلود کنید.موفق باشید
سلام از راهنمایی تان متشکرم
من گزینه مورد اشاره در کنترل پنت را بسته بودم و فایل نصبی نسب نمی‌شد
آنرا تغییر دادم و فایل نصبی را اجرا کردم و در آخر درست شد.
خیلی خیلی ممنوع از لطفتون
هفدهم تیرماه 1396
پاسخ:
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی