سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


پیام وزیر آموزش و پرورش در هفته سوادآموزی

چهارشنبه, ۴ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۱۸ ب.ظ

علی اصغرفانی، وزیرآموزش وپرورش به مناسبت هفتم دیماه و سالگرد تاسیس نهضت سوادآموزی پیامی صادر و در این پیام به اهتمام بیش از پیش برای باسوادی کامل گروه سنی هدف تاکید کرد.




به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، در این پیام آمده است: هفتم دی ماه، سالروز تاسیس سازمان نهضت سوادآموزی است. تشکیل این سازمان به فرمان معمارکبیر انقلاب اسلامی، تبلوری عینی ازاهداف متعالی انقلاب دراستقرار عدالت آموزشی است که حضرت امام خمینی (ره) با افق بلند نگاه خود در پیام تاریخی‌شان ترسیم و برای ماکارگزاران مورد تاکید قرار داده‌اند.

برخود و همکارانم درحوزه وزارت آموزش و پرورش لازم می‌دانم، با بازخوانی این پیام که برخوردار ازجامعیت براساس یک برنامه عمل اجرایی است درتبیین موثر نقش‌ها و مسولیت‌های خود، در تراز دستیابی به اندیشه‌های امام راحل ومطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباسوادی کامل گروه سنی هدف بیش از پیش اهتمام کنیم.

انتظار دارم مجموعه عظیم فرهنگیان کشور، با صبغه دینی و مذهبی این مهم براساس مبانی تحول بنیادین و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و کارکردهای وزارت آموزش وپرورش، در راستای تحقق اهداف سازمان نهضت سوادآموزی بیش ازپیش همت گمارند. دستاوردهای سه دهه فعالیت موثر و سرآمد سوادآموزی درارتقای شاخص باسوادی، مصداق روشنی از فرمایش مقام معظم رهبری است که فرموده اند " سوادآموزی بر بخش عظیمی ازمردم ما حق حیات دارد. " و اینجانب به سهم خودازتلاش همکاران خدوم سازمان نهضت سوادآموزی، کارشناسان و عوامل اجرایی آن در ادارات کل آموزش وپرورش استانها و شهرستانها سپاسگزاری نموده و توفیق روزافزون برای آنان خواهانم.

امیدوارم بارویکردهای تدبیرمدار وامیدمحور دولت خدمت گذار، با بسیج همه ظرفیتها، حرکتی چابک وکوتاه مدت، شاهد ارتقای شاخص باسوادی کشور و تحقق اهداف ترسیمی در اسناد بالادستی باشیم.

 

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی