سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

savadamooz سواد آموز سوادآموز

سوادآموز سواد آموز نهضت سوادآموزی سوادآموزی

سواد آموز سوادآموز نهضت سوادآموزی سواد آموزی


.
.
.
.
.
.
جستجو
-->
نویسندگان
امروز

تاریخ ابزار

وضعیت آب و هوا


معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی در دیدار با مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج ،راه های همکاری آموزش و پرورش و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در جذب و آموزش بی سوادان را مورد بررسی قرار دادند .

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در این دیدار که روز چهارشنبه 12 آذر با حضور باقر زاده معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی ، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان ، معاون سواد آموزی اداره کل در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد ، پیرامون مشارکت آموزش و پرورش و مرکز بزرگ اسلامی در قالب تفاهم نامه همکاری بحث و تبادل نظر شد .





در این نشست علی باقر زاده معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور با اشاره به وضعیت بی سوادی استان به نسبت سایر استانها و اقدامات صورت گرفته تاکنون در این راستا ، به تغییرات انجام شده در برنامه های سواد آموزی پرداخت و برون سپاری فعالیت ها و آموزش فرد به فرد را از برنامه های سواد آموزی عنوان نمود و گفت : در اجرای این برنامه ها موسسات دولتی و غیر دولتی می توانند به برنامه سواد آموزی کمک نمایند .

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و همکاری علمای دینی منطقه با این مرکز و اعتماد مردم به ماموستایان  ، این ظرفیت را بهترین فرصت برای همکاری عنوان نمود و گفت : در صورت امکان ، با سازماندهی افراد ، علماء و ماموستایان می توانند در آموزش بی سوادان کمک نموده و متناسب با میزان همکاری از مزایای مادی آن بهره مند شوند .

وی از تامین کامل هزینه ، کتاب ، محتوای آموزشی و لوازم مورد نیاز برای آموزش بی سوادان خبر داد و با بیان اینکه استان می تواند در تهیه و تولید کتاب های آموزشی مورد نیاز مشارکت داشته باشد ، از فراهم بودن کامل زمینه همکاری خبر داد و اظهار داشت : سازمان نهضت سواد آموزی آمادگی دارد در این خصوص با انعقاد تفاهم نامه ای همکاری این مرکز را جلب نماید .

حجت الاسلام و المسلمین فراشی مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این نشست با اشاره به تعامل  مشترک این مرکز با آموزش و پرورش و اجرای دوره های بصیرتی ، از همکاری صمیمانه آموزش و پرورش تقدیر نمود و گفت : رسالت فرهنگیان و روحانیون یکسان است .

وی با اشاره به پیشتازی مردم کردستان در فعالیت های دینی و اجتماعی و دینی از آمادگی کامل این مرکز برای همکاری در اجرای برنامه های سواد آموزی در قالب تفاهم نامه همکاری خبر داد .

عرفانی نسب مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به تعامل مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با آموزش در قالب کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را از همکاران فعال این کمیته بر شمرد و از اجرای طرح های مشترک با این مرکز خبر داد .

گفتنی است در این پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه همکاری ما بین آموزش و پرورش کردستان و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در راستای اجرای برنامه های سواد آموزی و آموزش سواد به بی سوادان در سطح استان منعقد شود .

 

منبع : سازمان نهضت سواد آموزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی